Vi oplever stor interesse for IMS Case, og får derfor også mange gode spørgsmål. Vi har samlet nogle af de mest efterspurgte spørgsmål og svar, så det kan give værdi for dig og andre. Har du andre spørgsmål eller generelt vil vide mere så skriv til os på case@visma.com eller book en demonstration.
Hvad forstår I ved en kundetilpasset løsning?add
Ofte har vores kunder forskellige processer og behov, når det kommer til den daglige dokument- og sagshåndtering. Måske er jeres sager forbundet med specielle sagsdata, som I gerne vil have fremhævet, så det letter jeres hverdag. Vi hjælper derfor med at sammensætte og opsætte moduler, så de målrettes jeres forretning
Måske har jeres forretning også behov for at få skabt moduler eller integrationer til andre it-systemer. Alt dette kan vores udviklingsafdeling hjælpe med at afdække og skabe for jer.
Kan jeg dele dokumenter med folk, som ikke er en del af vores organisation (fx vores kunder)?add
Ja, IMS Case indeholder et modul kaldet samarbejdsforum. Samarbejdsforummet er en løsning hvor eksterne kan få adgang til at samarbejde omkring sagsdokumenter og de sagsdata, I ønsker at udstille.
Kan vi adgangsregulere og opsætte kassationsregler?add
Ja, der kan tildeles adgang til både sager og dokumenter til både enkelte personer eller grupper. Så sikrer I at det kun er de personer, som kan tilgå sagerne og dokumenterne. Derudover ydes der logning på alle hendelser.
Ja, der kan opsættes kassationsregler på sager og dokumenter, eller man kan vælge at kassere manuelt.
Vi har høje krav til versionsstyring. Hvordan håndterer I dette i IMS Case?add
Alle dokumenter i IMS Case er versionsstyrede. Det betyder, at I har adgang til alle tidligere versioner af alle dokumenter. Vi gemmer også et revisionsspor/log, så I kan se, hvem der har publiceret nye dokumentversioner hvornår m.v.
Ydermere er systemet rettighedsstyret ned på enkeltsager og dokumenter, så det behøver ikke at være alle, som har adgang til alt.
Vi har et system til scanning af indgående post. Kan det på nogen måde integreres med IMS Case?add
Ja, det kan det. Vi kan skabe en integration, så jeres post automatisk ender i IMS Case. Hvis jeres scanningssystem kan give IMS Case sagsnummeret, så kan dokumenter journaliseres direkte på sagen. Alternativt havner posten i en postliste, hvorfra den manuelt kan distribueres til sager og kollegaer.
Kan man udtrække rapporter?add
Ja, IMS Case indeholder et avanceret rapportværktøj, hvorfra der kan udtrækkes sagsdata ud fra avancerede søgeparametre. Udtrækket ses på skærmen hvorfra der kan arbejdes med det, men kan også gemmes i CSV-format, så det kan tilgås i Microsoft Excel eller andre systemer.
Hvad er det for kunder, som anvender jeres løsning?add
Vi har både små og store virksomheder blandt vores kunder. Filosofien i IMS Case er, at det er modulbaseret og opsættes til den enkelte virksomheds behov. Det gør os i stand til at servicere både små og store virksomheder - i helt forskellige brancher. Vores tommelfingerregel er, at 80% af kundernes krav kan løses af standardmoduler, og de sidste 20% kræver en form for målrettet udvikling til den enkelte kunde.
IMS Case gør arbejdsdagen mere overskuelig. Løsningen er også lige til at integrere. Få en online præsentation og se, hvor nem og intuitiv IMS Case er at bruge. Afsæt en time, så guider vi jer igennem alle fordelene ved IMS Case.
..